Dacă doreşti să fii la curent cu modificările în domeniu în măsura în care eu mă lovesc de ele foloseşte căsuţa de înscriere şi vei primi pe mail posturile care apar aici imediat ce le voi scrie. Tot ce trebuie să faci este să introduci adresa de mail în căsuţa din dreapta paginii si sa apeşi pe butonul de înscriere.
Dacă te loveşti de probleme în acest domeniu şi poţi împărtăşi din experienţele tale te rog scrie-mi pe mail la adresa ca să ne sprijinim unii pe alţii.
deci eu acum cand scriu pt prima oara in registrul inventar decat insir ce marfa am si cate bucati, urmand ca la sfarsit de an sa fac inventarul propriu zis? trebuie sa scriu si cat e costul de achizitie si cat e pe raft?
Registrul de inventar se foloseste doar la inventariere. Nu creceti in el date decat cand faceti inventar. Legea spune ca minim o data pe an.Inventarul se face (daca aveti magazin, pe valoare de raft) dar va recomand cu seriozitate sa cereti ajutorul unui contabil pentru asta daca aveti magazin.
ok, acum am inteles, pentru ca eu am o papetarie si e functionala de la sfarsitul lui decembrie. deci nu ma ating inca de reg. inventar pana spre sfarsitul anului
Legea spune ca minim o data pe an. Deci trebuie sa faceti inventarul cel mai târziu in decembrie 2016
va multumesc!
buna ziua, am si eu o intrebare pt dvs! cand se incepe registrul inventar se scriu doar produsele pe care le ai in momentul respectiv pe raft, cand incepi activitatea. cand si unde le scrii pe cele noi urmatoare?
Da, inventarul priveste situația existenta la un moment dat. Respectiv o dată pe an cum prevede legea. Celălalt inventar va surprinde situația la acel moment. Am scris cate ceva aici http://www.iiifpfa.ro/2015/11/10/utile/sfarsit-de-an-deci-inventar/